Kavalkad

Bira bira bira, bärs bärs bärs

Ett något annorlunda inslag i Appleaffären vid Covent Garden...

...och lite varstans

Vägg. Om nån undrade.

"Photo-op", skrek småkusin

Blommor överallt i Hyde Park

Nöjda Nördar

Ja, längre har jag inte hunnit i mitt redigerande. Det kommer säkert fler bilder nån gång.
För övrigt söker jag en tidsmaskin. Så att jag kan åka tillbaka några tusen år i tiden och utplåna de gamla jävla grekerna och deras mattesatser. Inte bara typ döda, alltså - vem vet, då kan de ju återuppstå - utan utplåna. Typ elda upp dem. Hoppa på askan. Dela sönder atomerna. Gräva ner avfallet på några tusen meters djup. Skjuta ut resten i en übersnabb raket i rymden. Som aldrig stannar utan fortsätter åka för all framtid. Utplåna på riktigt. Så att de försvinner för all framtid. Be gone. FOREVER.
Det går halvbra med matteplugget, med andra ord.
Så om någon har en tidsmaskin över, hojta gärna till.
Tills nästa gång, njut av de sista timmarna av lovet. Lol. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0