Jag Vill Inte Bliva Stur

Jag är besviken på er; ni borde gett mig min sabla tidsmaskin när jag bad om det. Nu har jag fuckat upp det här provet också, bara för det.
Fast. Å andra sidan. Det gick faktiskt bättre än jag trodde.
Fast. Å andra andra sidan. Så säger det mer om mina förväntningar än om något annat. Jag förväntade mig att det skulle gå ordentligt helt käpprätt åt helvete. Men det gick bara jävligt dåligt. Så jag är faktiskt rätt nöjd.
Just nu sitter jag och gäspar medan datorn kämpar med att ladda upp Londonbilder på facebook. Det tar sin lilla tid. Men då hinner jag ju skriva det här. Och chatta med Johan. Och lyssna på min egen lilla sommarlista. Och ja. Typ det. Lol.
Jag har fastnat för ordet lol. Det känns bara så chill när man säger det, ligger bra i munnen liksom. Lol. Lol. LOL. LOL. Gött liksom. Ett starkt, ogenerat och läckert lol.
Det går säkert över om ett tag. Tills dess:
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL.
Idag har vi haft projektredovisningar i skolan. Gick hem efter lunch. Åkte båt, snackade foto med Miranda och Shelly, kom hem, sörplade yoghurt, åkte och sökte sommar-/extrajobb på ICA. Skitläskigt. Har ett jävla CV, till och med. Det står nästan ingenting på det, men ändå. Att jag ens har ett. Shit. Snart 18 också. Crap. Har även sökt till funktionär på Peace & Love. Så har jag varit och tränat också. Lol.
Vad händer.
Oh man.
Saknar lite att knata runt i skogen med min röda ryggsäck och leka Sagan om Ringen. Det var så mycket lättare.
Fast. Å andra sidan. Det är mycket ballare att knata runt med min bruna läderväska och leka vuxen.


Å andra andra sidan. Vuxenhet är kanske något överskattat.

Dagens lilla glädje-grej: att cykla till gymmet i shorts och få en plötslig impuls att vissla.
Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0