BLARGH

Snöblandat slaskregn och orkanstyrka på vindarna, taffligt paraply i handen och misslyckade planer och sliten och ledsen och arg, så jävla arg, så jävla Hulken-style-arg, oförklarligt adrenalinpumpande svinförbannad, framför dörren och låst dörr och sparkar på dörr och brottar öppen dörr och förvånad mamma i hallen och stelt och falskt och vasst leende och vrålar SKIT och förvånad mamma blir förvirrad mamma stackars mamma och SKIT förtydligar jag för säkerhets skull och stackars mamma backar lite och frågar om jag vill vara ifred eller prata och jag kastar upp mössan på hatthyllan och skriker så högt jag kan JAG VILL BARA HA LITE JÄVLA KUL. Inser att det är sant och börjar gråta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0