The Road

Regnet piskar mot fönsterrutorna och utanför dansar träden i vinden. Knarkar Passion Pit – Moth's Wings och sätter mig på min resväska (som heter Epic) för att få den att gå igen. Som varje sommar gör jag mig redo för att ge mig ut på Vägen igen. Eller, ja. Luftvägen.
Jag borde bli en luffare. Backpacker. Jag känner mig aldrig så levande som jag gör på flygplatser, främmande torg eller bortkollrad i någon stads ologiska kollektivtrafik. Känner mig aldrig så hemma som på Vägen.
Eller, ja.
Luftvägen. 
Nu?
England. Bara namnet ger mig liksom en känsla av välbehag. Det känns bara... bra. England. Liksom hemma. Eller, ja. Ett annat hemma. Ett till hemma.
Ska bo med syster yster och Ben i lite dryga en vecka. Träffa lite folk, gå på lite pubar, leka med lite hundar. Kommer bli fint.
Så... ja. Dyker väl upp om lite dryga en vecka. Med en fulladdad kamera och ett bättre ordförråd. Förhoppningsvis.
Vill ni ha tag på mig så är jag på Vägen.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej =)

Vad tycker du om Eminem och hans nya låt?

Kommentera i min blogg vad du tkr..

Tack och ha en bra dag!

2011-07-17 @ 01:17:30
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0