:)))))))))))))))))))

Eftersom jag inte har nåt annat för mig och är på allmänt dåligt humör efter fisklukt i hela huset och bitter för min brist på sommarjobb så hamnar jag här. Av någon anlendning tvingar jag alltid mig själv att se saker lite mer positivt när jag ska fläka ut det i cyberspace. För jag vill inte sprida sämre energi än jag måste. Vilket är tur för er.
Igår bakade jag kakor. Lukten satt kvar i håret ända tills jag tvättade det för några timmar sen. Nu luktar det blommor efter mitt schampoo med lukt-ADHD. För tillfället sitter jag och tappar bort verkligheten i stämmorna i Joseph Arthur – Honey And The Moon, chattar med vem som än råkar vara inloggad på facebook och försöker vara glad.
Idag bangade jag idrotten. Är fortfarande uppskakad efter Valborgens massiva huvudvärksattack (det var för nära migrän för att jag ska känna mig lugn - iallafall med tanke på att sist jag hade migrän så fick jag åka ambulans, läkarna trodde det var en stroke), och ett hardcore träningspass kändes inte som en vidare bra idé. Därför åkte jag hem. Växlade in tio kvarglömda pund till en hundring. Knallade iväg till Vasa, köpte en chailatte, satt en stund på en bänk. Tittade på folk, funderade så mycket över deras liv att jag för en stund glömde bort mitt eget. Vilket var trevligt som omväxling. Kom hem. Satte mig på min säng med en kaka och försökte skriva lite litterär-bebis (litterär gestaltning-projekt, helvetet på jorden). Det är en novellsamling som handlar om tre vänner som inte förstår varandra. Jag tror inte att min lärare kommer gilla den för hon gillar inte mig.
Nej nu blir det bara ett halvt inlägg utan mening eller syfte för jag känner att jag börjar balla ur för jag chattar med Oscar och Lisen och det är rätt kul men jag orkar inte skriva här då för jag har inget vidare vettigt att säga i alla fall, så ha det och förlåt för att jag tog upp er tid med att låtsas att jag hade nån poäng med det här :))))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0