Berlin

I Berlin.
Med ett miniatyrpaket chokladkakor och en inte särskilt go förkylning.
Resten av gänget är på pub crawl, det är kul för dem. Jag har sett halva Polen-Rysslandmatchen, sen orkade jag inte mer, jag förstod ingenting. Väntar på att håret ska torka, sen ska jag sova. I vår 30-bäddssovsal.
Än så länge älskar jag den här resan med hela mitt skoltrötta frihetshungrande hjärta. Bortsett från förkylningen och ett krånglande kameraobjektiv så är det här så rätt. Det är så rätt.
Vi har promenerat konstant två dagar i följd, benen är träiga, plånboken lättare än jag hoppats. Men det är okej. Jag kan vara billig i drift. För om jag är skapad för nånting så är jag skapad för att resa.
Ta hand om er därhemma, har redan börjat sakna er.
Lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0