Pepp Och För Mycket Caps

GUD.
Har svårt att sluta skriva i CapsLock. Vill ni veta varför? JAG ÄR KLAR MED PROJEKTRAPPORTEN JAG ÄR KLAR MED PROJEKTRAPPORTEN JAG ÄR KLAR MED PROJEKTRAPPORTEN JAG - ÄR - FUCKING - KLAR - MED - PROJEKT - RAPPORTEN FATTAR NI VAD DET BETYDER? Det betyder att jag är klar med hela projektarbetsskiten. Det betyder att det inte finns nåt mer jag kan göra nu, betyget ligger i min handledares torra spruckna händer, JAG KAN ANDAS IGEN!
Så jag sitter här, svettig och adrenalinkickad och hög på höjdskillnaden för jag har äntligen landat. Ögonen kliar hysteriskt och huvudet känns som ett insektsbett, och jag som inte var allergisk mot pollen.
Det har bara varit en sån där dag, antar jag. När saker helt enkelt... faller på plats. Rapporten är klar, allergimedicinen kirrad. Har skuttat runt i shorts och varit speedad. Legat på Karins vardagsrumsgolv, svettats och planerat tågluff. Svämmat över av ren och oförfalskad pepp. Flippat på studentplanering och fått svindel av tidsbrist. Skrivit mental packlista och dansat i stolen till Urban Cone.
Ja, packlista ja. Vart jag ska? BUDA-FUCKING-PEST! Med min klass. I fyra dagar. Ja-adå. Det är okej. Jag packar och peppar och pladdrar. Dör inombords men har aldrig levt så jävla mycket.
Sorry. Men.
JAG ÄR KLAR MED PROJEKTRAPPORTEN!

Vänner, vi hörs om några dagar. Kanske.

Kommentarer
Postat av: syster yster

WOOOP WOOOP fy faaan vad du är braaa!!!!

2012-05-02 @ 13:42:58
URL: http://meaima.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0