Lååååv

Mina axlar är inte bara lossade från sin stela plats vid öronen; de hänger ner och släpar i golvet. Så avslappnad är jag. Så att jag sover tio timmar i sträck. Jobbar i trädgården. Eldar. Går omkring osminkad och i shorts. Tar kort på feta humlor. Sitter i solen och ler som en idiot. Köper en glass. Går långsamt. Sitter med hakan vilande på knäna och dricker läsk. Får ljushuvudvärk. Lirar gura. Luktar på mina armar som luktar sol. Dansar i vardagsrummet när ingen ser.
Är på landet. It does that to you. Jag borde plugga, borde borde borde som fan. Men kan inte göra så mot mig själv. Kan inte paja det här. Kan inte förmå mig själv att öppna böckerna, drar istället av mig t-shirten och lägger mig i solen. Med axlar som släpar i golvet och ett fantastiskt korkat leende på läpparna. Helt enkelt... nöjd. Lugn. För en fucking gångs skull. Lugn.

Heeeell nooo

Sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: M E G A P I X L A R / marcus

SVAR: Motljus är skitsnyggt när man får till det rätt. :) ska se ifall vi kan fixa ihop några tips om det!

2011-04-25 @ 12:31:11
URL: http://megapixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0