To Be Continued

Sitter krigsmålad med blåa ögonlock, rosa kinder och gnistrande läppar och ska alldeles strax iväg på cafébesök/metalspelning (fullkomligt jättelogisk kombination, självklart, det är ju jag). Klockan är efter åtta och det är fortfarande tio grader varmt. Solen har bara precis gått ner. Vinden är brutal och virvlar runt överallt men är inte kall. Huset är tomt och Audioslave hotar att spränga högtalarna men i mitt huvud är det tyst, vindstilla. Utan vind. Nirvana.

Och nu har det gått ungefär fem timmar och jag är tillbaka från cafébesök/metalspelning. Det var fedt. Dock ringer mina öron och ögonen går i kors och fingrarna är ömma efter att ha justerat kamerainställningar för mycket och så har jag varit på Navid-föreläsning (det är ingen föreläsning verkligen ingen vanlig föreläsning) och den gjorde en massa saker med mig men som sagt så ringer mina öron och ögonen går i kors så det berättar jag om en annan dag.
Fortsättning följer.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0