Vuxen Life

Oj.
Hej!

Ni läser just nu det första officiella inlägget från en numera i lagens ögon vuxen individ. Yup, that's right, jag är 18, ett faktum som den senaste tiden har varit orsak till många mer eller mindre roliga skämt om min vuxenhet, eller brist på den.
Jag blev firad väl.
Frukost på sängen, presenter, ljus, hela baletten. Ett par timmars chill på gräsmattan på landet, sen in till stan, hemmagjord ravioli med tomatsås till middag med familj + mormor, sen utgång med syster yster och Ben. Vi hamnade på Bryggeriet med svindyra ölflaskor och ett par drinking games. Hela tiden undrade jag när de skulle komma på mig och kasta ut mig. Men det hände aldrig. Istället gick vi själva hela vägen hem och kom innanför dörren vid halv fyra på morgonen. Vaknade vid halv två idag. Käkade frukost, såg ett par avsnitt av VÄRLDENS BÄSTA TV-SERIE The Misfits, käkade lunch vid fyra och nu sitter jag här.
Men det bästa av allt?
Biljetter till Red Hot Chili Peppers.
Gör en liten dans i huvudet varje gång jag kommer att tänka på det. Jag hade egentligen inte behövt mycket mer än det för att få en fulländad dag.
Nu är jag däremot för trött för att fortsätta trötta ut er med - let's face it - rätt meningslös rappakalja, så jag går bara och ställer mig i duschen i ett par timmar. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0