Kärlek Och Nuhet

Nyårsafton. 
Läste gamla blogginlägg från förra året för att samla tankarna inför att skriva det här. Jag log åt mig själv. Jag kommer ihåg det så väl. Hur huvudet snurrade av hela den hösten, hur vuxen jag kände mig; sjutton år, jajemen, hur trött jag var på min egen osäkerhet.
Det var intressant. Och jag är så jävla glad att jag har förändrats. (Självklart kommer jag säga exakt samma sak nästa år: arton år, jajemen.)
Vet ni vad, jag har ingen lust med att skriva en årskrönika över det här året. Inget särskilt intressant har egentligen hänt, och jag är mycket mer intresserad av nuet. Göra chokladdekorationer med syster yster och Ben, hjälpa till inför föräldrars nyårsfest, käka middag hos Hannah och sedan gå på maskeradfest. Jag vill inte tänka på 2011. Det har varit ett år som vilket annat: vackert, smärtsamt, fullpackat. 2012 kommer bli likadant.
Så innan jag stänger ner datorn för i år så ville jag passa på att önska er allihop ett gott nytt år, alla ni fem eller vad ni är som läser, vill säga. Jag hoppas med varenda fiber i min varelse att 2012 blir så bra som det kan bli för er, och jag tänker göra det jag kan för att hjälpa till med det.

Obscena mänger kärlek,
Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0