Extremt Torrt

Att se Hannah sitta på the coach station var som att bli slagen med ett mjukt duntäcke. Jag tjöt till och sen sprang jag fram och kramade skiten ur henne. Det var mycket trevligt. Att sedan ha någon att käka middag med för (praktiskt taget) första gången på en dryg vecka var ännu trevligare, att ha någon som fick mig att skratta (man glömmer så snabbt hur härligt det är) var helt enkelt ljuvligt. 
Så vi käkade lite middag på piren och kollade lite på film i sängen och drack lite te och la oss lite extremt tidigt och det var lite jättemysigt. 
Dagen idag har alltså, för den intresserade läsaren, spenderats på MacStore i Churchill Square Shopping Centre där Hannah köpte en iPhone och jag dreglade storögt över alla prylar jag såg, samt på liten promenad runt The Lanes för att få Hannah acklimatiserad till tillvaron. Nu sitter vi på (vårt) favorithipstercafé, Hannah skriver cover letter, jag skriver detta, vi skypar lite med Elin som kommer på tisdag och grekiska guden bjuder med oss till pasta night ikväll. Det innebär att vi tar med egen pasta och öl och svänger förbi på middag.
Vi har det bra, här borta. Jag saknar er mindre och mindre. 
Nothing more to report. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0