Hade Bergen

Det är helt sjukt. Det är tamejfan helt absurt. Att jag ska härifrån, alltså. Från Bergen.
Missförstå mig rätt. Det ska bli gött att komma hem, självklart. Jag saknar familj och vänner men jag är såpass van vid det att det inte gör så akut ont. Men mitt liv här. Alltså.
Jag KAN grejer här. Jag orkar grejer här. Jag ÄR någon här; någon jag litar på och faktiskt gillar. Jag är så mycket vuxnare här. Jag vet inte.
Kanske är det som man säger, att det är bäst att sluta på topp. Möjligt. Jag försöker övertyga mig själv om det. Jag menar, jag kommer ju alltid se tillbaka på den här sommaren och tänka: nice. Jag kommer le lite nostalgiskt och vara glad att jag fick vara med.
Men att ge upp det såhär cold turkey är fan inte helt lätt. Det är sjukt. Helt jävla absurt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0